sobota, 14 lutego 2015

#7 Sesja specjalnie na Walentynki ♥

Hej misiaczki !
Dzisiaj przychodzę do Was z sesją zdjęciową specjalnie na Walentynki . Tak wiem , że trochę późno ale dopiero teraz usiadłam do komputera , ponieważ jestem strasznie przeziębiona .
Dobra ale nie o tym tutaj mowa .
 Teraz posty będą pojawiac się częściej na blogu ponieważ zaczęły mi się ferie . Jej :D
Według mnie sesja jest po prostu urocza ♥♥








Zakochałam się w tym zdjęciu normalnie *.*





Awww :>

_______________________________________________

To tyle mam nadzieję , że się podobało :)
Wesołych Walentynek kochane ♥♥♥

Sul , Sul ♥


5 komentarzy:

  1. Śliczna sesja <33 // nice-sims

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka sesja, idealnie na Walentynki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy odcinek ^^
    http://neillesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sesja :)
    Jedyne co mi przeszkadza to obróbka i ta dość "matowa" grafika :)
    http://simsywedlugsnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      Tak , tak wiem . Muszę jeszcze nad efektami popracowac :)

      Usuń
  4. Też mam ferie! Oby nam drugi tydzień wolno zleciał. :) Zdrowiej! a co do sesji to bardzo ładna, tak samo jak simka*-*

    OdpowiedzUsuń