niedziela, 8 lutego 2015

#6 Rodzina Smeels (3)

 Hej misiaczki !
Nie wiem , jak u was ale ja strasznie się cieszę , że 3 klasy gimnazjum piszą próbne sprawdziany , ponieważ w następnym tygodniu będę chodzic codziennie do szkoły na 10:50.Przynajmniej będę mogła się wreszcie porządnie wyspac. 
Przychodę dzisiaj do was z kolejnymi perypetiami z życia Ari.
Postanowiłam,że będę robic dłuższe odcinki. 


Rodzina Smeels (3)



Pobrałam sobie mnóstwo nowych póz *.*

Czas poznac nowych współlokatorów. Arisie najbardziej chyba przypadł do gustu niejaki Derek.

Pierwsze szkicowanie. Yyyy mina Ari wskazuje .... w sumie nie wiem na co :D

Pierwszy szkic. Tak twórczośc artystyczna ... Mi to przypomina Hobbita :D

Robimy coś mądrego :)

Ugh... Ja nie wiem po co są te Przywitania Studenckie ?

 - Ja chcę BATONIKA !!

Zmiana fryzury na bardziej '' dorosłą ''.

Jej :D 
Dostaliśmy zaproszenie na imprezę z beczką soku :).
Jedziemy rowerkiem :)

No wiesz co ?! Takie zimno a ty w stroju kompielowym biegasz ??
No przynajmniej ognisko rozpaliła :>

Jejku jakie śliczne *.*

-Dajesz mała . Jak tak dalej będzie to wypijesz cały i będzie Party Hard .

Jazda Rowerem - Częśc 2 

Znajomośc z Derekiem nadal się rozwija ...

Ooooo *.*

Tulimy :>


Ach te studenty no ♥

Ale świnia no :<
Nie dośc , że nie chciał się pocałowac to jeszcze moją Ari będzie obrażał :C
FOCH !!

-Nie to nie . To sobie pomaluje !

A może nie trzeba było jeśc tego batonika . Mhmm ?
Biedna.

-Lustereczko powiedz przecie któż jest najpiękniejszy w świecie ?
* Oczywyście , że Ja *



Zmiana ciuszków *.*

___________________________________________________________

To na tyle dzisiaj. Mam nadzieję , że się podobało . 
W kolejnym poście będzie najprawdopodobniej 
sesja na Walentynki .




Sul Sul ♥




























2 komentarze:

  1. Oj szkoda że z Derekiem nie wyszło :(

    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww pasują jej niebieskie włosy i to bardzo<3

    OdpowiedzUsuń